• TrustLink/

Report this content

Scribona utrustar säljare och fältservicetekniker med handdatorlösningar från Software Data och TrustLink Scribona, en ledande distributör och återförsäljare av IT-produkter i Norden, har tecknat avtal om köp av mobila handdatorlösningar från Software Data och TrustLink. Slutanvändare är fältservicetekniker och säljare inom dotterbolagen Carl Lamm och Toshiba Document Solutions. Software Data levererar sedan årsskiftet TrustLinks mobila handdatorlösningar som komplement till sitt service management system under namnet ePortMobile. (66 ord) Om ePortMobile Med hjälp av handdatorer genom vilka servicetekniker kan ta emot och rapportera utförda arbeten samt hålla sig informerade om olika uppdrags prioritet och karaktär, elimineras den manuella hanteringen av ordersedlar, resor till och från kontoret minskar, och serviceorganisationer kan erbjuda bättre service till lägre kostnad. ePortMobile levereras för de ledande operativsystemen för handdatorer: Pocket PC, och Palm OS, och kommunicerar via såväl GSM, som GPRS och Bluetooth. För ytterligare information kontakta: TrustLink AB, Mats Bergström, VD +46 70 266 0909 (m) mats.bergstrom@trustlink.com www.trustlink.com Software Data AS, Arild Andersen, CEO +47 905 63530 (m) arild.andersen@softwaredata.no www.softwaredata.no ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/29/20020129BIT00810/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/01/29/20020129BIT00810/bit0001.pdf