Report this content

TrustLink lanserar version 2.1 av TL Sales och TL Service på PocketPC, Palm och EPOC Fler och fler företag ser fördelarna med att kombinera handterminaler, s.k. PDA:er, med mobilteknik för att på så sätt ta funktionaliteten i ERP- och CRM-system ut på fältet. TrustLink, en ledande leverantör av mobila affärstillämpningar, har identifierat service- och säljpersonal som två viktiga användarkategorier som drar omedelbar nytta av mobil access till företagets databaser. De nya versionerna av TrustLink Sales och TrustLink Service är mobila front-officetillämpningar som gör det möjligt för användare att hantera ordrar, serviceuppdrag, att-göralistor, kundregister och artikelregister på ett snabbt, enkelt och säkert sätt. - "Säljare och servicepersonal har regelbunden kontakt med kunderna i sitt dagliga arbete. Genom att ge dem mobilt CRM-stöd, kan företagen nu bli bättre på att möta kundernas behov", säger Åke Granqvist, försäljningsansvarig på TrustLink, och fortsätter: "Med våra nya produkter kan vi idag erbjuda marknaden en pålitlig och effektiv produktfamilj med full flexibilitet vad gäller integration med befintliga affärssystem, och samtidigt dra nytta av de senaste landvinningarna inom mobil teknik". De nya versionerna av TrustLink Sales och TrustLink Service är tillgängliga på de tre ledande operativsystemen för handdatorer: PocketPC, Palm och EPOC. I de nya versionerna har PocketPC-varianterna förbättrats så att de har samma funktionalitet som på Palm och EPOC. Vidare har prestandan på Palm- och EPOC-tillämpningarna förbättrats, så att stora kund- och artikelregister kan hanteras effektivt på handdatorn. Om TrustLink TrustLink är en ledande leverantör av mobila affärstillämpningar som bygger på det senaste inom mobilt Internet och handdatorerteknik. TrustLinks mobila produkter finns tillgängliga på operativsystemen Palm OS, EPOC och Pocket PC för att erbjuda största möjliga funktionalitet och flexibilitet. TrustLink tar en aktiv del i utvecklingen av öppna standards, och är medlem av WAP Forum och MAI. TrustLink har sitt huvudkontor i Stockholm. www.trustlink.com För ytterligare information, kontakta: Mats Bergström, Verkställande Direktör, 08-402 83 64, 070-266 09 09 Åke Granqvist, Försäljning, 08-402 38 57, 070-266 90 42 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/24/20010824BIT00870/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/24/20010824BIT00870/bit0001.pdf