• TrustLink/

Report this content

STOCKHOLM den 19 september 2001 TrustLink och TDK Systems har avslutat lyckosamma tester av GPRS och Bluetooth på TrustLinks mobila CRM-applikationer för säljare och servicepersonal. Testerna har utförts på version 2.1 av TrustLink Sales och Service och involverat mobil, krypterad, synkronisering av affärsdata mellan handdator och affärssystem. "Detta förändrar människors sätt att tänka och arbeta. De fördelar som förväntas komma med 3G kan delvis uppnås redan idag med TDKs teknologi och partners., säger Nick Hunn, Verkställande Direktör, TDK Systems i London. Testerna utfördes på Palm Vx utrustad med TDKs Bluetooth produkt Blue5. Ericssons GPRS och Bluetooth telefon T39 användes för den mobila kommunikationen. För ytterligare information se fullständig gemensam release på www.trustlink.com, eller www.tdksys.com, eller kontakta Mats Bergström, VD, TrustLink AB, +46 8 402 8364, +46 70 266 0909, alt. Anna Bergström TDK Systems Europe +46 8 5903 00 02. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/19/20010919BIT00560/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/19/20010919BIT00560/bit0002.pdf