• TT/

Report this content

Tidningarnas Telegrambyrå (TT) och Bulls beslutade i går, måndagen den 1 oktober, att avsluta byråernas samarbete kring nyhetsgrafik. Båda parter är överens om att samarbetet har varit förtroendefullt och väl genomfört, men konstaterar samtidigt att dagens lönsamhets- och marknadskrav inte ryms inom den samarbetsform som TT och Bulls haft fram till nu. Därför har företagen beslutat att avsluta det innevarande samarbetet per den 31 december 2001. Eventuella frågor kring detta pressmeddelande besvaras av TT:s chefredaktör och vd Ebba Lindsö och Bulls vvd Mårten Rudolfsson. Ebba Lindsö: 08/692 26 00 Mårten Rudolfsson: 08/555 206 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/02/20011002BIT00140/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/02/20011002BIT00140/bit0001.pdf