Tura Scandinavia AB blir nordisk distributör för Polaroids fotosortiment

Tura Scandinavia AB (publ), med rötter i Onsala på den svenska västkusten, har utökat sin verksamhet som nordisk distributör. Företaget kommer att erbjuda Polaroids fotosortiment till utvalda återförsäljare i Danmark, Finland, Norge och Sverige. Detta innebär att kunder över hela Norden nu kan få tillgång till Polaroids ikoniska produkter, inklusive kameror, film och tillbehör.

Stefan Eriksson, vd för Tura Scandinavia AB, säger:

"Vi är stolta över att utöka vår portfölj med Polaroid. Deras produkter har en lång historia av att glädja människor med unika bilder och minnen. Vi ser fram emot att erbjuda våra kunder dessa fantastiska produkter.”

För mer information om Tura Scandinavia AB och deras produkter, besök Tura Scandinavias hemsida www.turascandinavia.com

Stefan Eriksson

Om Tura Scandinavia:
Tura Scandinavia AB (publ) är ett företag ursprungligen från Onsala, en ort belägen på den svenska västkusten. Företaget har bedrivit passionerad verksamhet sedan 1976. Företaget är en nordisk distributör primärt i Danmark, Finland, Norge och Sverige. Vi erbjuder återförsäljare i huvudsak tillbehör inom konsumentelektronik: ljud, video, mobil, dator, foto, gaming, TV, baby samt hem och hushåll. Utöver det har vi även en stor affärsvolym inom professionellt foto, video och grafik.