TURA SCANDINAVIA PRESENTERAR Happy Plugs Clip – Trådlös frihet med stil

Tura Scandinavia är stolta över att introducera den senaste innovationen inom hörlurar – Happy Plugs Clip. Detta nya tillskott i Happy Plugs familjen kombinerar stilren design med trådlös funktionalitet, vilket gör det till det perfekta valet för den moderna, mobila livsstilen.

Happy Plugs Clip – Trådlös frihet och bekvämlighet
Happy Plugs Clip erbjuder en enkel lösning för alla som söker ett pålitligt och stilfullt sätt att njuta av musik och samtal på språng. Med sin lätta och öppna design fästs Clip enkelt på ytterörat och erbjuder en komfort som varar hela dagen, vilket ger en trötthetsfri lyssningsupplevelse. Den öppna designen blandar sömlöst in din omgivning och gör att du kan njuta av musik samtidigt som du behåller medvetenheten om vad som händer runt omkring dig.

Nyckelfunktioner:
Funktionell design: Elegant, diskret och med en ny öppen design som fästs på ytterörat och passar alla.
Trådlös teknologi: Problemfri upplevelse med den senaste Bluetooth v5.4 teknologin.
Hög ljudkvalitet: Happy Plugs Clip levererar ett kraftfullt och balanserat ljud för både musik och samtal.
Lång batteritid: Upp till 20 timmars speltid med till tillhörande laddfodralet.

Design och funktion, hand i hand
Happy Plugs Clip är designad med fokus på både estetik och funktionalitet. Dess minimalistiska form gör den till ett elegant tillägg till vilken outfit som helst.

“Vi är glada över att lansera Happy Plugs Clip, som vi tror kommer att möta behoven hos våra kunder som efterfrågar både stil och funktion. Det är ett hörlursalternativ som passar perfekt in i vår snabba, moderna vardag” säger Lucas Seglert, Product Area Manager Audio på Tura Scandinavia.

Happy Plugs Clip kommer att finnas tillgänglig i utvalda butiker och online från och med 2024-11-01.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Lucas Seglert
Product Area Manager Audio
Email: lucas.seglert@turascandinavia.com

Om Happy Plugs:
Happy Plugs är ett svenskt livsstilsvarumärke känt för att kombinera stilren design med innovativ teknik. Varumärket grundades 2011 och har blivit ett globalt namn inom personlig audio och erbjuder produkter som inte bara är funktionella utan också moderiktiga. Happy Plugs tror att teknikaccessoarer ska komplettera din stil, och därför finns deras produkter i en rad olika färger och eleganta designer. Med fokus på kvalitet, prestanda och estetik.

Om Tura Scandinavia AB:
Tura Scandinavia AB är en ledande nordisk distributör av främst tillbehör inom hemelektronik: ljud, video, mobil, data, foto, TV och spel. Utöver detta distribueras även ett brett utbud av produkter inom barn- och babyartiklar samt hem- och hushållsprodukter. En betydande del av affärsvolymen utgörs även av produkter inom foto och video för professionella användare samt utrustning för den grafiska industrin. Företaget strävar efter att vara det självklara valet för alla kunder när det kommer till val av distributör. För våra kunder strävar vi efter att vara den bästa och mest inspirerande partnern. Verksamheten grundades i Göteborg 1976. Huvudkontoret ligger i Kungsbacka, med logistikcentrum i Nässjö, Sverige. Dessutom finns det filialer i Norge, Danmark och Finland.

För mer information, besök våra hemsidor:
www.turascandinavia.com
www.happyplugs.com