Ny tillförordnad VD för Twentyfourseven Holding

Styrelsen har utsett Carina Troedsson till tillförordnad VD för Twentyfourseven Holding AB. Förordnandet gäller intill den tidpunkt då vi har rekryterat en ordinarie VD. Carina Troedsson har tidigare varit VD för Twentyfourseven Mobile Links AB och chef för Human Resources för koncernen. Carina kvarstår som VD för Mobile Links AB och chef för Human Resources för koncernen. " Jag var med och startade Mobile Links för drygt sex år sedan och har aktivt följt den positiva utvecklingen i bolaget. I och med Twentyfoursevens förvärv av Mobile Links 1 juni 2005 har förutsättningarna förbättrats avsevärt beträffande byggandet av det kompletta resurshuset. Min uppgift blir att fortsätta driva den positiva utvecklingen framåt ”, säger Carina Troedsson, ny tillförordnad VD för Twentyfourseven Holding AB. Nuvarande VD Peter Lundgren övergår från sin post som VD för Twentyfourseven Holding till ledamot av den nya styrelsen. För ytterligare information kontakta: Twentyfourseven Holding AB Carina Troedsson, VD Tel: 0708-80 40 01 Joachim Berner, styrelseordförande Tel: 0706-20 11 50