Talent Plastics väljer Jeeves 2 Power BI

Talent Plastics i Bredaryd väljer att teckna avtal för vår lösning Jeeves 2 Power BI! Därmed har de nu möjligheter att snabbt och enkelt analysera bland annat försäljning, finansiella nyckeltal mm. Vi på Two är mycket glada över att få fördjupa vårt samarbete med Talent Plastic genom Jeeves 2 Power BI!

Vår paketering Jeeves 2 Power BI är en BI-lösning för Jeeves ERP som stödjer flera roller i din verksamhet, där du kan välja just de som är intressanta för dig. Du kan exempelvis börja med Försäljning och Ekonomi. Därefter lägger du enkelt till Inköp, Lager och Tillverkning om behovet förändras. Vårt mål är att du ska ha en BI-lösning som du verkligen är nöjd med. I Talent Plastics fall har vi satt upp en lösning som ger dem snabb insikt i verksamheten med möjlighet att analysera utvecklingen och vad som avviker. Med sin BI-lösning får de en större möjlighet att agera snabbt på möjligheter och eventuella risker, både dagligen och långsiktigt.

– Power BI ger oss möjligheten att bevaka och analysera de viktiga nyckeltalen. Det är ett hjälpmedel vid beslutsfattande och ett självklart steg i arbetet med digitalisering, säger Marika Rudén, Plant Manager på Talent Plastics.

Talent Plastics i Bredaryd är en del av Ahlmarkskoncernen. De gör allt från idé, design och formgivning inom plasttillverkning till formsprutning och extrudering av termoplaster. De förenar stor kompetens och kapacitet med det lilla företagets flexibilitet och snabba beslutsvägar.

– Det känns jättekul att få hjälpa Talent Plastic i Bredaryd med sin BI-lösning. Jag är övertygad om att de kommer få stor nytta av Jeeves 2 Power BI, där de får möjlighet till snabba analyser av sin verksamhet, säger Christofer Järlesjö, VD på Two.

Vill du veta mer, kontakta…

På Two sätter vi relationen till våra kunder och samarbete i fokus för att tillsammans göra våra kunder framgångsrika. Vi hjälper våra kunder att effektivisera och automatisera sina affärsprocesser genom rätt lösningar för både affärssystem och beslutsstöd. Vår expertis ligger inom Jeeves ERP och Power BI. Med långsiktiga partnerskap som grundsten är vi övertygade om att vi kan ge våra kunder hållbara affärslösningar som hjälper dem uppfylla sina verksamheters mål.