Two i nytt partnerskap med OptoSweden

Two är nu partner till OptoSweden! Genom partnerskapet kan vi erbjuda alla våra kunder dokumentflöden som är helt digitaliserade. Hos OptoSweden finns många bra lösningar för er som vill bli mer datadrivna.

På Two hjälper vi våra kunder blir mer datadrivna och framtidssäkra sin verksamhet. Tillsammans med OptoSweden kan vi erbjuda dig som kund kompletta digitaliserade dokumentflöden och ni kan då behålla fokus på er kärnverksamhet. Din data blir till värdefull och användbar information. Visst är det bra? Lösningarna byggs upp av teknik med AI och maskininlärning och effektiviserar hantering av både fakturor, formulär och andra typer av dokument. För dig som vill ta emot e-fakturor i Jeeves ERP är det här ett bra alternativ att kika vidare på.

Affärsområdesansvarig för Jeeves ERP, Jonas Hellström, är glad över partnerskapet: – Det känns riktigt kul att vi på Two nu är partner till OptoSweden! Genom partnerskapet har vi en närmare relation med ännu en gedigen leverantör av tjänster som är anpassade för våra kunder inom Jeeves ERP. Det ger oss ytterligare möjligheter att effektivisera och digitalisera våra kunders verksamhet.

På Two sätter vi relationen till våra kunder och samarbete i fokus för att tillsammans göra våra kunder framgångsrika. Vi hjälper våra kunder att effektivisera och automatisera sina affärsprocesser genom rätt lösningar för både affärssystem och beslutsstöd. Vår expertis ligger inom Microsoft Dynamics 365 Business Central, Jeeves ERP och Power BI. Med långsiktiga partnerskap som grundsten är vi övertygade om att vi kan ge våra kunder hållbara affärslösningar som hjälper dem uppfylla sina verksamheters mål.