Välkommen Joel – vår senaste stjärna på himlen!

Ännu en ny kollega har anslutit till Two och idag välkomnar vi Joel Linderos! Joel kommer att arbeta som utvecklare och kommer att förstärka vårt Göteborgsteam ytterligare inom Jeeves ERP och beslutsstöd.

Varmt välkommen Joel! Hur känns det?

− Det känns skitbra! Efter att ha jobbat in-house alla år så ser jag fram emot att jobba med lite större variation av uppdrag och verksamheter. Two-gänget verkar dessutom vara störtskönt så det känns som att jag kommer trivas!

Härligt! Vilka av dina egenskaper tror du att du får mest nytta av på Two?

− Jag skulle tro att min förmåga att zooma ut och se helheten kommer att vara mig till stor nytta för att ta fram den bästa lösningen för våra kunder.

Och slutligen, vad gör du helst utanför arbetet en vanlig helg?

− Jag är en riktig musiknörd så oftast spelar jag musik själv (på stränginstrument och ibland med tillhörande kråksång) eller lyssnar på andra som spelar live.

Stort tack Joel – och återigen, varmt välkommen till Two!

På Two sätter vi relationen till våra kunder och samarbete i fokus för att tillsammans göra våra kunder framgångsrika. Vi hjälper våra kunder att effektivisera och automatisera sina affärsprocesser genom rätt lösningar för både affärssystem och beslutsstöd. Vår expertis ligger inom NetSuite, Jeeves ERP och Power BI. Med långsiktiga partnerskap som grundsten är vi övertygade om att vi kan ge våra kunder hållbara affärslösningar som hjälper dem uppfylla sina verksamheters mål.