Webinar Jeeves 2 Power BI

Äntligen är det dags för vårt efterfrågade Jeeves 2 Power BI-webinar. Tisdag 10 mars får du under en halvtimme möjligheten att se hur du och ditt företag kan dra nytta av Power BI tillsammans med Jeeves ERP.

Våra kollegor på Two har genom åren samlat på sig erfarenheter av datalager, rapporter och analys från Jeeves ERP tillsammans med Power BI och nu paketerat detta. Du kan nu snabbare än någonsin få igång ett kraftfullt beslutsstöd med Jeeves 2 Power BI. Tisdagen den 10 mars får du möjligheten att se, lyssna och ställa fråga på vårt webinar.

Vill du veta mer redan nu om Jeeves 2 Power BI kan då läsa här.

Anmäl dig via vår web!

Kontakt för mer information:

Om oss på Two:

På Two sätter vi relationen till våra kunder och samarbete i fokus för att tillsammans göra våra kunder framgångsrika. Vi hjälper våra kunder att effektivisera och automatisera sina affärsprocesser genom rätt lösningar för både affärssystem och beslutsstöd. Vår expertis ligger inom NetSuite, Jeeves ERP och Power BI. Med långsiktiga partnerskap som grundsten är vi övertygade om att vi kan ge våra kunder hållbara affärslösningar som hjälper dem uppfylla sina verksamheters mål.