Twobyfour Software lanserar nya produkter för VMS marknaden

Report this content

PRESSMEDDELANDE 05 juli 2001 Twobyfour Software lanserar nya produkter för VMS marknaden Twobyfour Software som är ett ledande programvaruföretag inom "Application Management" meddelar idag att två nya produkter för VMS marknaden har lanserats. · Twobyfour VMS Surveillance kit · Twobyfour RTR Probe (Reliable Transaction Router Probe) Twobyfour VMS Surveillance Kit VMS Surveillance kit är den första EMS (Enterprise Management System) oberoende product som möjliggör övervakning på VMS plattformen. Detta uppnås med ett minimum av CPU belastning och integrerationen med EMS konsoler från PATROL/BMC, Tivoli/IBM, OpenView/HP och Unicenter/CA är mycket enkel. VMS Surveillance kit klarar även att monitorera operativsystem i realtid och generera alarm till EMS ramverket när konfigurerade gränsvärden har nåtts. Minimum och maximum gränsvärden kan konfigureras med Varning, Error och Felnivåer, där alla, inga eller flera nivåer kan definieras. Olika alarm nivåer kan sättas för olika tider. Alla monitoreringsvärden kan sparas i process logfilen för enkel åtkomst och analys vid senare tillfälle. Twobyfour RTR Probe (Reliable Transaction Router Probe) Reliable Transaction Router (RTR), utvecklad av Compaq, är en feltolerant mjukvarulösning med transaktionshantering på varje nivå i distribuerade nätverk världen över, inklusive transaktioner över Internet. Twobyfours RTR Probe är den första tillgängliga produkten som övervakar driftstatus av RTR mjukvara. Proben mäter vital RTR information och verifierar är den är funktionell. Syftet med RTR Probe är att övervaka RTR mjukvaran. RTR Probe installeras som en separat produkt. Twobyfour Software AB Twobyfour Software AB utvecklar och marknadsför programvaror för Application Management vilka ökar tillförlitligheten för affärskritiska applikationer. Twobyfour Softwares produkter finns representerade via utvalda partners och egna kontor i San Fransisco, London, Paris, Amsterdam och Stockholm. Twobyfour Software levererar produkter till flera av världens ledande företag inom Telekom, Bank och Finans. Twobyfour Software har f.n. 50 medarbetare varav flertalet är engagerade i programutveckling. Företaget har en beräknad omsättning på 100 miljoner SEK för år 2001. Press releaser och högupplösta bilder kan hämtas från www.twobyfour.com/press Mer produktinformation finns på www.twobyfour.com/products FÖR MER INFORMATION KONTAKTA: Ulf Zetterberg, vd, Twobyfour Software AB Tel: 0708 23 63 58 E-mail: ulf.zetterberg@twobyfour.com Niklas Wretman, Teknisk chef, Twobyfour Software AB Tel: 0709 69 92 64 E-mail: niklas.wretman@twobyfour.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/07/05/20010705BIT00230/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/07/05/20010705BIT00230/bit0001.pdf