Tylö satsar hårt på Japan

Report this content

Med en ny och fräsch digital satsning utökar Tylö nu samarbetet med sin Japanska partner Ost Co för att utveckla sitt starka fäste i premiumsegmentet hos de japanska bastu- och ångbastukunderna.

I linje med Tylös satsning på digital marknadsföring och som ett led i att komma närmare sina kunder, förbättra sin service och kunna vara än mer lyhörda, lanseras i dagarna den nya hemsidan för den japanska marknaden, tylo.jp.

Japan är en av Tylös viktigaste marknader och särskilt viktig i premiumsegmentet där man där man framgångsrikt marknadsför utvalda exklusiva spaprodukter.

Den nya hemsidan för den japanska marknaden kommer att vara fylld med inspirerande material och designprodukter med tydlig vinkel för att passa japanska målgrupper. Samtidigt stärker Tylö banden med sin mångåriga partner Ost Co som är högst delaktiga i Tylös storsatsning på Japan där Tylö har en uttalad målsättning att växa.

För mer information om Tylös satsning i japan, kontakta:
E-post: info@ost-co.com
Telefon: 045-475-0800

Elias Tilander
Marknadskommunikation
elias.tilander@tylo.se
035-299 00 08

Tylö AB har sedan 1950-talets början arbetat med att utveckla, tillverka och marknadsföra kvalitetsprodukter inom bastu, dusch och ångbad. Tylö har egen utvecklingsavdelning och tillverkar både detaljerna och sammanfogar helheten under eget tak i Halmstad. En Tylö-produkt är med andra ord ett säkert val när du vill njuta fullt ut av värme eller vatten, eller av en kombination av båda. Tylö exporterar idag till ett 90-tal länder runt om i världen.

Taggar: