Pa Joofs till Stockholm för att prata rikedom

Första gången Ultimate Wealth Congress hålls i Sverige

Huvudtalare är den internationellt kända profilen Pa Joof, en dynamisk föreläsare med stor förmåga att fånga sin publik och få andra att nå sin oupptäckta inre kraft.

Den 22-24 mars arrangerar Inspired Training, ett Nederländskt företag, Ultimate Wealth Congress för första gången i Sverige. I tre dagar kommer en rad internationella talare att diskutera begreppet ekonomisk oberoende och personlig utveckling ur en rad olika aspekter.

Ultimate Wealth Congress är en mötesplats för dem som vill inspireras i frågor kring ekonomisk oberoende, hur man får pengar att växa, hur man blir av med skulder och gärna skapar ekonomisk överflöd. Kongressen fokuserar på hur välstånd och ekonomisk oberoende eller frihet definieras, hur man sätter sina mål med positivt tänkande och hur man når framgång i affärer.

En rad kända namn står som talare på kongressen från bland annat USA, Holland och England. Huvudtalare är den internationellt kända profilen Pa Joof, en dynamisk föreläsare med stor förmåga att fånga sin publik och får andra att nå sin oupptäckta inre kraft och har med en rad verktyg i bagaget som han delar med sig av.

Jag vill ge människor sin egen styrka att lyckas. Alla måste bestämma sig för hur de vill ha sin framtid, sätta upp sina personliga mål för att lyckas och bestämma sig för vad ekonomisk obereonde eller frihet betyder för just dem – och hur de ska nå dit. Det ska bli inspirerande och spännande att komma till Sverige och höra om deltagarnas drömmar”, säger Pa Joof inför sitt Sverigebesök.

Talaren, inspiratören och coachen Pa Joof har själv en framgångsrik karriär bakom sig som entreprenör där han varit med och startat flera företag och blev ekonomiskt oberoende redan vid 30 års ålder. Nu åker han runt i världen och håller uppskattade föreläsningar där han delar med sig av sina erfarenheter och idéer för att få andra att lyckas.

Pa Joof kommer även till Stockholm för att föreläsa på Yes group Swedens femårs jubileum den 16 mars. Yes Group Sweden är en ideell förening som samlar människor som är intresserade av förändring och utveckling. Yes Group Sweden erbjuder föreläsningar med både internationella och nationella föreläsare, workshops och en mötesplats där personlig utveckling står i fokus för att inspirera, motivera och träffa likasinnade. För mer information se http://sayyes.nu/.

För att boka en intervju med talaren, inspiratören och coachen Pa Joof 16 mars, den 22-24 mars eller för att få biljetter till kongressen, kontakta Samir Mbarki, se nedan.

Ultimate Wealth Congress hålls på Scandic Foresta, Herserudsvägen 22 på Lidingö den 22-24 mars. Föreläsningar och övningar arrangeras varje dag mellan 9-21. Språk: engelska.

Ultimate Wealth Congress arrangeras av Inspired Training, ett bolag från Nederländerna.

För att läsa mer om Ultimate Wealth Congress, gå in på https://www.amiando.com/uwc-sweden

För mer information, kontakta gärna:

Samir Mbarki, Event Manager, tfn +31639861127samir@inspired-training.net eller

huvudkontoret tfn +31(0)107670496