GLITTER ÖPPNAR BUTIK I NACKA FORUM

I morgon, fredagen den 29 maj, slår den marknadsledande smyckes-och accessoarkedjan Glitter upp dörrarna till en sprillans ny butik i Nacka Forum. Butiken, på 45 kvadratmeter, kommer att erbjuda ett brett utbud av smycken, väskor, hår- och modeaccessoarer och är ett önskvärt tillskott i Nacka Forums befintliga butiksmix.

Glitter grundades 1992 och är idag marknadsledande i Norden med över 165 modebutiker. Glitter riktar sig främst till kvinnor i alla åldrar och erbjuder ett brett sortiment av prisvärda smycken, accessoarer och håraccessoarer med en hög modegrad i kombination med personlig service. Butikerna har även ett stort fokus på hårstyling, vilket gör dem unika på marknaden. Nu fortsätter kedjan sin expansiva resa och imorgon fredag är det äntligen premiär för den nya butiken i Nacka Forum.

Mode och accessoarer är uppskattat bland Nacka Forums besökare och vi kan se att efterfrågan av den här typen av produkter och varumärken ständigt ökar bland våra kunder. Genom öppningen av Glitterbutiken i Nacka Forum faller en viktig pusselbit på plats och vi ser fram emot att välkomna våra besökare till en optimerad shoppingupplevelse.”,säger Pernilla Micksäter, centrumchef i Nacka Forum.

” Vi är väldigt glada att öppna butik i Nacka Forum, som har en bred butiksmix och utbud av aktörer där vi kommer passa väl in och bidra på ett positivt sätt. Detta är en etablering vi sett fram emot länge och nu är det äntligen dags att få möta kunderna i Nacka med omnejd. Vi är redo att göra allt vi kan för att erbjuda en upplevelse som överträffar kundernas förväntningar.”, säger Helena Wahlsten, försäljningschef Glitter

Glitter flyttar in i lokalen bredvid KidsBrandStore och Oh Poké. Portarna öppnar upp för allmänheten imorgon fredag klockan 11.00.

Amanda Larsson
Amanda.larsson@urw.com

Mode och accessoarer är uppskattat bland Nacka Forums besökare och vi kan se att efterfrågan av den här typen av produkter och varumärken ständigt ökar bland våra kunder. Genom öppningen av Glitterbutiken i Nacka Forum faller en viktig pusselbit på plats och vi ser fram emot att välkomna våra besökare till en optimerad shoppingupplevelse.
Pernilla Micksäter, centrumchef i Nacka Forum
Helena Wahlsten, försäljningschef Glitter