IVYREVEL öppnar två popup-butiker

Efter etableringen av IVYREVEL första fysiska popup-butik i Mall of Scandinavia i slutet av förra året öppnar nu Kenza Zouitens populära digitala varumärke ytterligare två popup-butiker i Unibail-Rodamco-Westfield ägda köpcentrum. Den 2 mars öppnar IVYREVEL en popup i Täby Centrum och den 9 mars en Flagship popup i Nacka Forum.

Det digitala modevarumärket IVYREVEL, som med moderna och feminina kollationer etablerat sig i framkanten av svenska modescenen, fortsätter att öppna fysiska popup-butiker. Efter en lyckad öppning och vistelse i Mall of Scandinavia i November- December förra året, är det nu bekräftat att IVYREVEL öppnar ytterligare två popups i Täby Centrum och Nacka Forum.

Butiken i Täby Centrum öppnar den 2 mars på inomhustorget i en 135 kvm stor lokal. Under öppningshelgen får Täby Centrum medlemmar speciella rabatter och de första 50 besökarna får en goodiebag. IVYREVEL har också inlett ett samarbete med Dashls hår och makeup artister som kommer att vara på plats i butiken och ge styling tips till kunderna.

Butiken i Nacka Forum blir IVYREVELs första flagship popup på 217 kvm och kommer att erbjuda exklusiva upplevelser och shopping:

”Det är extra kul att öppna upp i Nacka Forum då det är Kenza Zouiten Subosics, en av grundarna, hemtrakter. Denna butik skiljer sig från våra tidigare butiker då den har en något annorlunda estetik - detta är vår flagship store, med ett större fokus på att ge kunderna en exklusiv shoppingupplevelse än tidigare”, säger Sebastian Hammarberg, Creative Brand Director på IVYREVEL. ”I vår rymliga lokal kan du upptäcka vår senaste kollektion och även inspireras av inredning där exklusiva kreationer som är från tidigare säsonger finns på display.”

Under öppningshelgen kommer butiken har exklusiva erbjudanden och de första 50 butikerna får en goodiebag.

”Vi fortsätter att se innovativa och starka varumärken som vill etablera sig i våra centrum, de bästa handelslägena fortsätter att differentiera sig och blir ännu starkare och vi fortsätter att erbjuda våra besökare de senaste trenderna och upplevelserna, säger Lars-Åke Tollemark, Managing Director Nordic på Unibail-Rodamco-Westfield.

För ytterligare information:

Linda Jensen, CentrumchefTäby Centrum
Tel. 076 525 55 86, E-mail: linda.jensen@urw.com

Sofia Rundström, Centrumchef Nacka Forum
Tel. 073 662 35 17, E-mail: sofia.rundstrom@urw.com

Amelie Argenti, Communication Manager Nordic
Tel. 076 525 56 06, E-mail: amelie.argenti@urw.com

Om Täby Centrum

1968 uppfördes Täby Centrums första del, den senare delen byggdes 1991 och sedan 2011 har Täby Centrum moderniserats i olika etapper.

Täby centrum är idag en av Sveriges största köpcentrumanläggningar med en uthyrningsbar yta om 78,000 kvadratmeter. Centrumet har 220 butiker, restauranger och caféer samt två livsmedelsbutiker. Här finns även en biograf samt andra tjänster som bank och post. Den omfattande utvecklingen stod klar under våren 2015 och numera finns totalt 260 butiker.

Anläggningen är ett regioncentrum och besökarna kommer från hela Storstockholm. Täby Centrum ägs av Unibail-Rodamco-Westfield. www.tabycentrum.se

Sebastian Hammarberg, Creative Brand Director på IVYREVEL
Sebastian Hammarberg, Creative Brand Director på IVYREVEL
Vi fortsätter att se innovativa och starka varumärken som vill etablera sig i våra centrum, de bästa handelslägena fortsätter att differentiera sig och blir ännu starkare och vi fortsätter att erbjuda våra besökare de senaste trenderna och upplevelserna.
Lars-Åke Tollemark, Managing Director Nordic på Unibail-Rodamco-Westfield