Nacka Forum välkomnar butikskedjan Cervera

Nacka Forum fortsätter att utöka sitt butiksutbud inom kategorin heminredning och interiör. Torsdagen den 15 april öppnar Sveriges ledande aktör inom kök och heminredning, Cervera, en ny butik i köpcentrumet. Den nya Cerverabutiken kommer att ligga i Atrium på plan 0 och blir varumärkets 69e i ordningen.

På torsdag öppnar Cervera en helt ny butik i Nacka Forum. I den nya butiken välkomnas kunder att ta del av noga utvalda kvalitetsprodukter till köket, hemmet och presentbordet. Cervera är kända för sin kvalitet, service och vackert inslagna paket för alla tillfällen och kunderna kommer via butiken ha tillgång till hela Cerveras sortiment, även det utökade onlinesortimentet via e-beställningar.

- Nacka Forum fortsätter att stärka sitt utbud inom heminredningskategorin och det känns därför riktigt roligt och helt rätt i tiden att välkomna just Cervera till oss. Deras kvalitativa och breda sortiment kommer att bli ett bra komplement till vårt befintliga erbjudande och vi ser mycket fram emot att kunna välkomna alla våra kunder till den nya butiken, säger Maria Liedbergius, centrumchef i Nacka Forum.

- Etableringen är ytterligare ett steg i vår ambition att möta våra kunder på deras villkor – oavsett om man vill handla online eller i butik. Nacka Forum och dess breda utbud gör det till en shoppingdestination vi ser stora fördelar med att vara del av. Där kommer vi att erbjuda kunderna hela vårt breda sortiment, fördelaktiga medlemsförmåner och inspirerande nyheter, säger Martin Sandström, etableringschef hos Cervera.

Butiken öppnar klockan 10.00 på torsdag, den 15 mars.

Amanda Larsson, Communications Manager, Unibail-Rodamco-Westfield Nordics
Amanda.larson@urw.com