ÖVER 1 MILJON MEDLEMMAR ÄR NU EN DEL AV UNIBAIL-RODAMCO-WESTFIELD:S UPPSKATTADE LOJALITETSPROGRAM

Fastighetsbolaget Unibail-Rodamco-Westfield har de senaste åren intensifierat arbetet kring att skapa unika besöksdestinationer inom alltifrån shopping, upplevelser till storslagna evenemang. Som en effekt av sina lyckade satsningar meddelar bolaget att de nu rekryterat över 1 miljon kunder till sitt lojalitetsprogram - vilket innefattar trogna kunder från köpcentrumen Westfield Mall of Scandinavia, Täby Centrum, Solna Centrum, Nacka Forum samt Fisketorvet i Köpenhamn.

Unibail-Rodamco-Westfield är en av retail-branschens ledande aktörer när det kommer till att skapa besöksdestinationer som erbjuder unika möjligheter för shopping, upplevelser och exklusiva evenemang. I och med introduktionen av Westfield-varumärket, ombyggnationer och exklusiva butiksöppningar i bolagets olika nordiska köpcentrum, har Unibail-Rodamco-Westfield lyckats stärka kundupplevelsen och därmed rekrytera över 1 miljon lojala kunder till sin nordiska kundklubb. Det starka lojalitetsprogrammet är en effekt av den breda målgruppen som köpcentrumen tilltalar och är även till gagn för URW:s alla hyresgäster.

”Det känns väldigt roligt att se att vi nu har över en miljon lojala kunder anslutna till vårt lojalitetsprogram. Det här är ett tecken på att vårt erbjudande uppskattas och att våra köpcentrum ger ett mervärde åt våra återkommande och mest lojala besökare.”, säger Lars-Åke Tollemark, Managing Director, Unibail-Rodamco-Westfield Nordics.

Som medlem i Unibail-Rodamco-Westfield:s lojalitetsprogram erbjuds en rad olika förmåner. Bland annat får medlemmar kontinuerligt tips om unika erbjudanden från köpcentrumens butiker och restauranger, professionell shoppingkonsultation samt möjligheten att ta del av VIP-inbjudningar, exklusiva event och tävlingar.

För att ta del av dessa exklusiva förmåner, vänligen registrera dig här:

För mer information om Unibail-Rodamco-Westfield, vänligen kontakta:

Amanda Larsson, Communication Manager Nordics
Telefon: 0730  - 95 71 88