Trampolinpark JumpYard öppnar i Nacka Forum

Nacka Forum fortsätter att stärka sitt breda utbud med öppning av trampolinparken JumpYard idag torsdag den 26/9. Den ca 3000 kvm stora anläggningen blir den första av JumpYards etableringar i nära anslutning till Stockholms city och kommer innehålla trampoliner, klättrings- och parkourbana samt en linbana som är specialbyggd för anläggningen i Nacka Forum.

Idag torsdag den 26 september öppnar JumpYard sin nya trampolinpark på plan 2 i Nacka Forum. Den nya anläggningen kommer att erbjuda aktiviteter för såväl vuxna som barn med allt ifrån träningspass till barnkalas samt en servering för välförtjänta pauser. Förutom att man kommer kunna hoppa på trampoliner, så finns det också möjlighet till att prova attraktioner såsom Twister, Ninjabana, Soft Parkour, VR, Clip ’N Climb, Game Zone samt den nya stora attraktionen Sky Rider- den specialbyggda, utmanande linbanan som går i taket ovanför alla trampoliner.

JumpYard har sedan tidigare 4 anläggningar i Sverige, det här blir den andra i Stockholms län.

Att öppna i Nacka Forum är verkligen en perfekt matchning mellan våra varumärken – där vi tillsammans gör Stockholm lite roligare, säger JumpYards VD Pelle Möller.

Den nya öppningen stärker Nacka Forums utbud ytterligare och förankrar centrumets position som ett familjevänligt centrum.

Vi är mycket glada att JumpYard har valt att öppna hos oss i Nacka Forum. JumpYard breddar Nacka Forums utbud och gör så att vi kan erbjuda våra kunder en helt ny typ av underhållningssegment för alla åldrar, säger Pernilla Micksäter, centrumchef i Nacka Forum.

Nacka Forum fortsätter att utveckla innehåll och utbud och JumpYard blir Nacka Forums 10:e öppning i år. Den nya öppningen kommer att firas i Nacka Forum med ett öppningsevent under 5-6 oktober. Läs mer på www.nackaforum.se

Pernilla Micksäter, Centrumchef Nacka Forum, Unibail-Rodamco-Westfield
+46 (0)73 662 35 17, pernilla.micksaeter@urw.com

Amelie Argenti, Communication Manager Nordics, Unibail-Rodamco-Westfield
+46 (0)76 525 56 06, amelie.argenti@urw.com

Nacka Forum

Nacka Forum är det största köpcentrumet i området öster om Stockholms innerstad och rymmer 125 butiker, restauranger och caféer i fyra plan. Här finner du bland annat mode, inredning, teknik, restauranger och caféer. På 54 000 m2 ryms även matbutiker, systembolaget, apotek, bibliotek samt banker, sjukvård, kontor och mäklare. Nacka Forum har öppet 10–20 varje vardag, lördag 10–18 och söndag 11-18. Nacka Forum ägs och drivs av Unibail-Rodamco-Westfield. www.nackaforum.se

Att öppna i Nacka Forum är verkligen en perfekt matchning mellan våra varumärken – där vi tillsammans gör Stockholm lite roligare.
JumpYards VD Pelle Möller
Vi är mycket glada att JumpYard har valt att öppna hos oss i Nacka Forum. JumpYard breddar Nacka Forums utbud och gör så att vi kan erbjuda våra kunder en helt ny typ av underhållningssegment för alla åldrar.
Pernilla Micksäter, centrumchef i Nacka Forum