Då släpps nästa iPhone – enligt oddsen

Snart väntas Apple släppa mer detaljer om företagets kommande iPhone. Spelbolaget Unibet erbjuder nu möjligheten att spela på när man tror att nästa iPhone-modell släpps i Sverige och vad man tror att den kommer att heta.

Enligt oddsen kommer nästa iPhone att släppas i juli och få namnet iPhone 5s. Unibets odds pekar också mot att skärmen förblir oförändrad och att kameran kommer att erbjuda fler än 10 megapixlar.

– Det är alltid vilda spekulationer kring Apples produkter och vi är glada att kunna erbjuda ett roligt spel för den som tror sig veta när företaget lanserar sin nästa modell av iPhone. Mycket tyder på att vi får se en iPhone 5S redan till sommaren, säger Jonas Nilsson, pressansvarig på Unibet Sverige.

Den som tror att nästa iPhone istället får namnet ”The New iPhone” kan räkna med 15 gånger insatsen vid ett lagt spel. Ett säkrare och mindre vågat spel är att nästa iPhone inte kommer att sälja mer än föregångaren iPhone 5.

När släpps nästa iPhone i Sverige?

Juni 2013 eller tidigare           5.00
Juli 2013                               3.25
Augusti 2013                        4.00
September 2013                   4.00
Oktober 2013                        5.00
November 2013 eller senare 10.00

Namnet på nästa iPhone?
iPhone 5S                            1.25
iPhone 6                               3.00
The New iPhone                    15.00

Kommer nästa iPhone att sälja mer än iPhone 5, innan 2015?
Ja                                        10.00
Nej                                       1.03

Kommer nästa iPhone att ha större skärm än iPhone 5?
Ja                                        12.00
Nej                                       1.02

Antal megapixlar för nästa iPhone-kamera?
10 eller färre                         4.00
11 eller fler                           1.20

iPhone-oddsen hos Unibet: https://se.unibet.com/betting#/group/2000060190/category/0

För mer information och kommentarer, vänligen kontakta:
Jonas Nilsson, pressansvarig Unibet Sverige, 070-293 23 45, jonas.nilsson@unibet.com

Unibet grundades 1997 och är ett onlinebaserat spelbolag noterat på Nasdaq OMX Nordiska Börs i Stockholm. Unibet är en av de största privata speloperatörerna på den europeiska marknaden och erbjuder spel på 27 olika språk via www.unibet.com. Unibet erbjuder odds genom Kambi Sports Solutions, www.kambi.com. Unibet har idag över 7,2 miljoner kunder i mer än 100 länder. Unibet är medlem av EGBA, European Gaming and Betting Association, ESSA, European Sports Security Association och är övervakad och certifierad av eCOGRA enligt ansvarsfullt och rättvist spelande.

Mer information om Unibet Group plc finns på www.unibetgroupplc.com
Unibet Group plc, "Fawwara Bldgs", Msida Road, Gzira GZR1402, Malta Tel: 356 2133 3532     Fax: 356 2343 1510       Website : http://www.unibetgroupplc.com        Email:info@unibet.com

Registered office: c/o Camilleri Preziosi, Level 2, Valletta Buildings, South Street, Valletta, Malta. Company No: C 39017. Registered in Malta.