Uniflex AB - Valberedning utsedd

Uniflex valberedning har i uppdrag att föreslå kandidater till styrelsen men även att lämna förslag på ersättning till styrelseledamöter och revisorer.

Uniflex största aktieägare och styrelsens ordförande Björn Örås har i samråd utsett följande ägarrepresentanter:

1 Hans Hedström – Carnegie Fonder AB
2 Richard Hellekant – PSG Capital AB
3 Björn Örås

Hans Hedström har utsetts till valberedningens ordförande.

Aktieägare i Uniflex är välkomna att inkomma med förslag till valberedningen under adressen:
Valberedningen, Uniflex AB, Box 7014, 121 07 Stockholm.

För mer information, kontakta:
Hans Hedström, 072-402 50 71
Björn Örås, 070-526 79 97

Denna information är sådan information som Uniflex AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 25 november 2016 klockan 11.00 (CET).

Uniflex är ett Auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är certifierat enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

Taggar: