• Uniflex/

Uniflex får förnyat förtroende från Coor Service Management AB och tecknar ramavtal avseende personaluthyrning och rekrytering.

Uniflex får förnyat förtroende från Coor Service Management AB och tecknar nytt ramavtal avseende personaluthyrning och rekrytering. Avtalet omfattar uthyrning samt rekrytering av personal till Coor Service Managements verksamhet i Sverige och gäller samtliga av Uniflex yrkesområden. Samarbetet är rikstäckande och ramavtalet ger en fortsättning på tidigare samarbete och gäller i två år. - I Coor Service Management får vi ytterligare en bekräftelse på vår förmåga att erbjuda våra kunder skräddarsydda lösningar utifrån deras specifika behov, säger avtalsansvarige Jonas Forsberg, Key Account Manager på Uniflex. Inget av bolagen kommenterar av konkurrensskäl vad avtalet innebär i volym.