Uniflex förlänger ramavtal med staten

Arbetsförmedlingen förlänger sitt ramavtal med Uniflex rörande personaluthyrning till statliga myndigheter och verk. Avtalet gäller till och med december 2009.

-Uniflex som var ny leverantör till oss 2007 har visat att de kan leverera bemanning med både kvalitet och flexibilitet, vilket gör att vi vill förlänga samarbetet med dem ytterligare ett år, säger Terje Carlsson, upphandlingsansvarig hos arbetsförmedlingen.

Uniflex har sedan avtalsstarten 2007 hyrt ut personal till mer än 60 myndigheter och verk från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vi skapar kostnadseffektiva och flexibla lösningar som gör det möjligt för myndigheter och verk att möta tillfälliga eller mer varaktiga personalbehov, säger Per Eltell, Key Account Manager på Uniflex

För mer information kontakta:
Jan Bengtsson, Verkställande direktör Uniflex, tfn: 073-600 68 10
Terje Carlsson, Upphandlingsansvarig Arbetsförmedlingen,