Sista teckningsperiod avseende Unwrap Finance teckningsoptioner serie TO1 2017/2020

Unwrap Finance informerar om att sista perioden för teckning genom utnyttjande av teckningsoptioner serie TO1 2017/2020, tidigare Camanio Cares TO1, påbörjas den 2 september 2020 och löper till och med den 16 september 2020.

Inlösenpriset är 0,17 kr per aktie, vilket har räknats om efter sommarens apportemission och motsvarar senaste emissionskurs.

Teckningen sker under perioden 2 september 2020 – 16 september 2020.

Om du önskar utnyttja dina teckningsoptioner och har en depå så ska du anmäla teckningen till din bank. Har du ett VP-konto där teckningsoptionerna är placerade, så kommer du att få en anmälningssedel per post som du ska fylla i och skicka till Eminova Fondkommission samtidigt som betalning erläggs. Information om hur du ska gå tillväga framgår av anmälningssedeln.

Erik Domajnko

erik.domajnko@unwrapfinance.com
0705 36 32 65

Unwrap Finance är verksamma inom finansbranschen. Bolagets primära fokus är att erbjuda finansiering och tillväxtkapital för små- och medelstora bolag på både kort och lång sikt runtom den nordiska marknaden. Verksamheten drivs med beprövade finansiella produkter och finansieringslösningar sammansatta på mer effektiva sätt.

Taggar: