Mer mode till Gottsunda Centrum

Report this content

Den 5 september öppnar Pop-Up Store i Gottsunda Centrum. Butiken, som tidigare bara funnits i Stockholm, kommer att sälja kläder och skor inom street och sport fashion.

Gottsundabutiken kommer att fokusera på mode till bra priser för män och ungdom. En del dammode kommer också att erbjudas.

Etableringen i Gottsunda Centrum är den första utanför Stockholm, där butiken finns i bl a Liljeholmstorget galleria, Högdalen Centrum, Tyresö Centrum och Stinsen i Häggvik.

Ytterligare information lämnas av:

Mats Huppunen, grundare Pop-Up Store, telefon 070-669 10 29, mats.popupstore@gmail.com
Anna Andersson, centrumansvarig Uppsala Kommuns Fastighets AB, telefon 070-674 73 74

www.gottsundacentrum.se

Uppsala Kommuns Fastighets AB är ett allmännyttigt fastighetsbolag som ägs av Uppsala kommun. Bolagets huvuduppgift är att bidra till kommunens utveckling genom att projektera, bygga, äga och förvalta centrumanläggningar och bostäder inom Uppsala kommun. Förutom Gottsunda Centrum förvaltar bolaget även kvarteret Flöjten samt Storvreta centrum, som tillsammans har närmare 3 miljoner besökare per år. Bolaget ansvarar även för bostäder, vårdcentral, skolor och parkeringsplatser. Den totala uthyrbara ytan är 62 000 kvm. Cirka 550 personer bor i lägenheter som förvaltas av Uppsala Kommuns Fastighets AB.

Taggar: