Rättelse: Bolagsstämma i Utfors godkänner finansieringslösning

Rättelse: Bolagsstämma i Utfors godkänner finansieringslösning I tidigare distribuerad pressrelease infogades felaktigt att bolagsstämman ägt rum den 19 september. Rätt månad är december: Vid extra bolagsstämma den 19 december 2001 fattades beslut som innebär att tidigare presenterad lösning för full finansiering godkänns. För ytterligare information kontakta: Informationschef, Markus Boberg, tel: 08-5270 3016 el. 0708-483016 Utfors är den självklara nordiska partnern för högkvalitativa fasta och mobila bredbands-, Internet- och telefonitjänster. Utfors driftsätter ett nät med teknologi som är den absolut främsta i världen och som ger unika kostnadsfördelar. Utfors erbjuder i detta nät företag, myndigheter och privatpersoner banbrytande tjänster som skapar nya möjligheter till utveckling och kreativitet. Utfors kommer att knyta ihop de 75 största städerna i Norden med ett 7100 km långt bredbandsnät. Utfors har ca 360 anställda i Sverige, Norge och Finland och ägs huvudsakligen av Norsk Vekst och Litorina Kapital samt ett antal institutionella placerare. Se vidare www.utfors.com. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/19/20011219BIT01180/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/19/20011219BIT01180/bit0002.pdf