• Vaimo/

Optimerad sökfunktion för ökad konvertering − Vaimo och Klevu i globalt partnerskap

Report this content

Vaimo, en av de ledande globala leverantörerna av e-handelslösningar på Magento, inleder ett partnerskap med Klevu, som erbjuder ledande lösningar för sökfunktioner för e-handelssidor. Klevus optimerade sökfunktioner förbättrar kundupplevelsen och ökar sökmotorgenererade intäkter.

Klevus teknik utmärker sig genom en enkel och flexibel integrationsprocess. Lösningen använder sig av naturligt språk i sökningarna, vilket leder till högre konvertering och bättre kundengagemang och förser e-handelsplatser med en smart, semantisk och kontextuellt relevant sökteknik.

Att hitta en bra söklösning som fungerar för en majoritet av våra kunder har varit en utmaning för oss. Tack vare Klevus intelligenta söklösning kan våra kunders besökare nu få utförlig information baserad på sökorden, vilket i sin tur ökar handlarnas intäkter och skapar överlägsna användarupplevelsen för besökarna, säger Brendan Peo, COO på Vaimo.

För oss på Klevu är partnerskap med olika plattformsleverantörer inom e-handel avgörande för att kunna vidareutveckla vår tekniska spetskompetens. Vaimos kunnande i och erfarenhet av Magento är väldigt värdefull för oss eftersom de har en stor inblick i vilka problem kunderna stöter på gällande sök på sajter. Denna erfarenhet har varit till stor hjälp för oss när vi skapat en söklösning baserad på verkliga behov och som vi nu kan erbjuda Vaimos kunder, säger Nilay Oza, CEO på Klevu.

För mer information, vänligen kontakta:

Vaimo

Brendan Peo
Chief Operating Officer
Tel: +372 555 19060
Epost:
peo@vaimo.com

Om Vaimo

Vaimo hjälper kunder över hela världen att nå e-handelsframgång på Magento. Vaimo är en av de ledande Magento-leverantörerna och har hjälpt mer än 400 e-handlare att ta sin verksamhet framåt utan kompromisser. För mer information, besök www.vaimo.se

Om Klevu

Klevu står för ett globalt paradigmskifte när det kommer till sök på webbplatser. Klevu skapar det som hjälper kunderna att lyckas med sök. Med sitt globala team i Finland, USA och Indien, och kunder i över 25 länder, har Klevu vuxit i takt med sina kunders framgång. För mer information, besök www.klevu.com

Taggar: