Best of Brands utökar i Kfem

– Flyttar till gatuplan och utökar butiksutrymmet till 1000 kvm

Efter tre lyckosamma år i Kfem har Best of Brands nu inte bara förlängt utan även utvidgat sitt kontrakt. Den nya butiken kommer att vara 1000 kvm och öppnar i januari. Under tiden har Best of Brands butik på övre plan öppet som vanligt.

– Vi har funnits i Kfem sedan 2008 och det går bättre för varje år. I och med ombyggnaden blev det attraktiva lokaler lediga på gatuplan och då beslöt vi oss för att slå till. Vi tror att de förbättringar som görs i samband med ombyggnationen kommer vara bra för både oss och kunderna genom att vi kan erbjuda en ännu mer trivsam butiksmiljö och ett ännu större sortiment, säger Thomas Fjellström, retail manager Best of Brands.

– Det är jätteroligt att Best of Brands tror så mycket på Kfem. Vi vet att Vällingbyborna följer både arbetet med ombyggnationen och vilka butiker som öppnar i Kfem med stort intresse. Detta är bara en av många roliga nyheter vi kommer att kunna berätta om under hösten, säger Manuela Marengo, marknadsansvarig för Kfem.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Thomas Fjellström, retail mananger Best of Brands, telefon: 0709-568 590, e-post: tf@bestofbrands.com

Manuela Marengo, marknadsansvarig för Kfem, telefon: 08-508 365 12, e-post: manuela.marengo@extern.svenskabostader.se

Margareta Almbring, marknadschef, telefon: 08-508 365 08,
e-post: margareta.almbring@extern.svenskabostader.se

Om Best of Brands

Ända sen starten 1997 har Best of Brands varit att erbjuda det bästa från det bästa, genom att välja bland modevärldens bästa varumärken och plocka ut russinen. Den nuvarande butiken i Kfem är 1000 kvm stor, med trivsam miljö och kunnig och engagerad personal. Varumärken: Armani Jeans - Atlas Design - Atlas Skjortor - Barbour - Björn Borg - Boomerang - Boss Black - Boss Green - Boss Orange - Branting - Brogetti - Burlington - Calvin Klein - Chadburry - Dako - Day - Diesel - Dockers - Dyrberg/Kern - Edblads smycken - Eton - Falke - Filippa K - Gant - Happy Socks - Henri Lloyd - Hestra - Hunky Dory - Hunter - Ilse Jacobsen - J Lindeberg - Jofama - Lacoste - Marlboro - Newhouse - Not Your Daughter's Jeans - Nudie Jeans - Odd Molly - Oscar Jacobson - Oui Moments - Peak Performance - Rils - R.M. Williams - Sail Racing - Salming - Skultuna - Stenströms - Tiger - Tiger Jeans - Tommy Hilfiger - Twist & Tango - Uggs - Wolsey

Vällingby City har flest butiker, restauranger och caféer i västerort och är Sveriges mest moderna utomhuscentrum - här handlar varje år 8,5 miljoner människor i en trevlig stadsmiljö med öppna gator och torg.