Valutahandel synar Skilling’s kampanj utan kommission & räntekostnader

Vissa trading sajter kör tillfälliga erbjudanden för att få trading entusiaster att hitta dit. Idag så har Valutahandel.se synat en av de senaste kampanjerna, där nya kunder kan handla helt utan kommission och avgifter under februari månad.

Varje kvartal så kommer flera nya kampanjer för att locka nya traders. Den allra senaste kampanjen kommer från Skilling och innebär kraftigt sänkta kostnader vid trading, både för nya och befintliga kunder, säger Markus Jalmerot, medgrundare av Valutahandel.se. Erbjudandet tar helt bort all kommission vid handel och även alla andra typer av avgifter som normalt förekommer är bortplockade under februari månad.

Valutahandel.se har recenserat över 50 olika valuta- och aktiemäklare på sin webbplats och utbudet är enormt för vad som kan handlas bland privatpersoner. Bland svenskar sajter så är det många som har ett gratis demokonto, där det går att prova på. Många moderna traders föredrar att använda antingen RSI eller Stochastics som indikatorer vid valutahandel eller handel med aktier och index. Faktum är att även råvaruhandlare uppskattar dessa tekniska indikatorer, som beskrivs mer ingående i Valutahandel’s skola.

Oavsett vilken indikator som används för köp- eller försäljning, så bjuder Skilling under februari månad 2021 på en unik kampanj som omfattar 722 aktier. Utav dessa så är hela 404 stycken amerikanska, medan det även finns över 110 tyska aktier, fler än 80 franska, 35 svenska bolag och drygt 30 från både Italien och Spanien. Dessutom finns flertalet brittiska och kanadensiska aktier tillgängligt för februari kampanjen.

Bland de nyligen inkluderade aktierna återfinns bland annat Ferrari, Gamestop, Plug Power, Virgin Atlantic och Investor. Bland de amerikanska aktierna återfinns Alphabet, Activision Blizzard, Apple, Boeing, Expedia, Facebook, Match Group, Snab och Tesla för att nämna några.

Den största fördelen med kampanjen är att traders helt slipper avgifter under februari månad, medan den främsta nackdelen är att erbjudandet endast varar en månad. För övrigt så pågår en kryptovaluta kampanj med halverad spread under för närvarande, vilket omnämnts i Valutahandel's nyhetsflash.

Läs mer om den tidsbegränsade och unika kampanjen på https://www.valutahandel.se/skillings-februari-kampanj-0-kommission-ranta-trots-havstang/.

Riskvarning: Detta är inga handelsråd. Det gäller att vara extremt försiktig när man handlar med valuta, aktier och kryptovalutor och aldrig satsa mer än man har råd att förlora.

Medgrundare

Den allra senaste kampanjen kommer från Skilling och innebär kraftigt sänkta kostnader vid trading, både för nya och befintliga kunder.