Bed & Breakfast - frukostbjudning för studenter

Report this content

Bed & Breakfast - frukostbjudning för studenter Under vecka 39 kommer studenter vid universitet och högskolor i Lund, Göteborg, Stockholm och Uppsala att bjudas på frukost på vägen till morgonens föreläsningar. Det är varumärkena Lipton Sun Tea, Lätta, Crème Bonjour samt Bonjour Bröd som tillsammans bjuder på denna måltid i studenternas egen hemmamiljö. Här kommer de förbipasserande studenterna att få en varm kopp Sun Tea och en god smörgås. Konceptet "Bed & Breakfast" är en hel frukostupplevelse där besökaren ges möjlighet att ta med sig frukost och en morgontidning ner i en bäddad säng direkt på platsen. Frukostvärdarna, som är morgonenligt klädda, kommer förutom att bjuda på frukost även underhålla besökarna samt dela ut tävlingstalonger med rabattkuponger för de olika produkterna. Tävlingens förstapris är ett års frukost! Bed & Breakfast besöker följande skolor: Måndag 24/9 LUND Teknologkåren Plattan utanför huvudentrén (John Ericssons väg 3 A) Tisdag 25/9 GÖTEBORG Handelshögskolan, huvudentrén (Vasagatan 1) Torsdag 27/9 STOCKHOLM Stockholms Universitet T-baneuppgången Fredag 28/9 UPPSALA Uppsala Teknologkår Innergården på Polacksbacken (Polacksbacken, hus 73) ************************************************************************ Eventbyrån XPO Group ansvarar för genomförandet av frukosteventet Bed & Breakfast. Kontaktperson från XPO Group är Ulrika Hallesius, tfn 040-30 23 65 Kontaktperson från Lätta, Lipton och Crème Bonjour är Karolina Johansson, tfn 042-177414 Van den Bergh Foods AB, ett företag i Unileverkoncernen, är ett av Nordens ledande livsmedelsföretag med tillverkning i Helsingborg, Uppsala och Simrishamn. Kända varumärken som tillverkas och säljs är: Lätta, Milda, Flora, Becel, Melba, Tre Ess, Slotts, O'hoj, Knorr, Bertolli, Lipton, Kockens, Maizena, Dextrosol, Skippy, Ädel, Crème Bonjour och Boursin. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/24/20010924BIT00290/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/24/20010924BIT00290/bit0001.pdf