Vårdpilen tar nya marknadsandelar

Report this content

Vådpilen har återigen vunnit en ny upphandling, denna gång är det Stockholms läns landsting som beslutat att ge företaget ett nytt uppdrag i Nacka och Värmdö kommuner.

Stockholm läns landsting har beslutat att ge Vårdpilen uppdraget att sköta hemsjukvården kvällar, nätter och helger i Nacka och Värmdö.

I sin utvärdering skriver landstinget:

Lars Franson, VD i Vårdpilen är mycket nöjd och säger:

”I och med avtalet med hemsjukvården Nacka Värmdö har vi lagt ännu en pusselbit på vägen till vår vision”

Lars Franson Vårdchef i Team Vårdpilen, telefon 070-429 39 99

Vårdpilen är ett företag med en lång erfarenhet av vård både inom hälso- och sjukvård men även inom äldreomsorg genom egna äldreboenden samt egen beredskaps och jourverksamhet. Vi kombinerar erfarenheterna från det mindre företaget med lärdomar från det större. I Vårdpilen främjar vi närheten, entreprenörskapet och engagemanget utan att göra avkall på struktur, organisation och kvalitet. Vårdpilen är en del av Team Vårdpilen som är en koncern i stark tillväxt.

www.teamvardpilen.se

Taggar: