Västermalmsgallerian får ny fyllning

Västermalmsgallerians matutbud växer med Crepson. De kommer att servera Kungsholmsborna med galettes och crepes med fyllningar som tagit inspiration från New York såväl som Seoul.

Västermalmsgallerian fortsätter att växa med mat. Den 2 december öppnade Crepson som erbjuder galettes, crepes, amerikanska pannkakor och våfflor. Fyllningarna kommer från världens alla hörn, bland annat New York, Seoul, Italien och Västsverige.

• Västermalmsgallerian är en naturlig del av många människors vardag och flera besöker platsen dagligen. Antingen är de på resande fot, behöver lösa vardagspusslet eller bara ta det lugnt. Oavsett situation kommer vi att servera crepes och galetter som passar för alla tillfällen. Fyllningar har tagit inspiration från alla världens hörn och passar när man är i farten eller sittandes. Självklart är maten hållbar, sund och säker, säger Eva Jacobson Weinefalk.

Crepson i Västermalmsgallerian blir andra restaurangen och kommer ligga i Västermalmsgallerian nedre plan. Nära ingången från Fridhemsplans t-banestation.

• Med Crepson kan vi erbjuda våra besökare något riktigt gott som passar en hektisk vardag och ligger rätt i tiden. Därför känns de som ett fantastiskt tillskott till vår handelsplats matutbud och vi är jätteglada att välkomna dem hit, säger Tobias Edberg, centrumchef för Västermalmsgallerian.

Västermalmsgallerian är med sitt breda utbud och centrala plats intill Fridhemsplans tunnelbana ett självklart val för umgänge och shopping. Västermalmsgallerian ägs och förvaltas sedan 2012 av AMF Fastigheter vars vision är att skapa stadsrum där människor vill vara.

Med Crepson kan vi erbjuda våra besökare något riktigt gott som passar en hektisk vardag och ligger rätt i tiden. Därför känns de som ett fantastiskt tillskott till vår handelsplats matutbud och vi är jätteglada att välkomna dem hit.
Tobias Edberg, centrumchef
Västermalmsgallerian är en naturlig del av många människors vardag och flera besöker platsen dagligen. Antingen är de på resande fot, behöver lösa vardagspusslet eller bara ta det lugnt. Oavsett situation kommer vi att servera crepes och galetter som passar för alla tillfällen. Fyllningar har tagit inspiration från alla världens hörn och passar när man är i farten eller sittandes. Självklart är den hållbar, sund och säker.
Eva Jacobson Weinefalk, Crepson.