Vattenfalls niomånadersrapport 2002

Report this content

Vattenfalls niomånadersrapport 2002 Vattenfalls niomånadersrapport för perioden januari-september 2002 presenteras och kommenteras (på engelska) vid en telefonkonferens på onsdagen klockan 10.00 av Vattenfalls koncernchef Lars G Josefsson och finansdirektör Matts Ekman. Lämnat av Vattenfalls Pressavdelning, telefon 08-739 50 10. För vidare information kontakta: Klaus Aurich, Investor Relations, telefon 08-7396514, mobil 070-539 65 14. Karl-Erik Olsson, presschef, telefon 08-739 75 83, mobil 070-538 81 38. Frågor & svar om uppkopplingen till Financial Hearings Fråga: Varför får jag ingen koppling till telefonkonferensen? Svar: Om du sitter på ett företag, kontakta ditt företags IT-avdelning/help-desk och kontrollera om det är tillåtet att använda RealPlayer genom företagets brandvägg. Om detta är tillåtet, kontrollera också med IT-avdelningen vilka inställningar som krävs i RealPlayer för att allt skall fungera på ditt företag. Om du surfar hemifrån så kan du installera om RealPlayer eller kontakta din Internet leverantör. Vattenfalls vision är att vara ett ledande europeiskt energiföretag. Idag producerar Vattenfall el och levererar energi till flera miljoner kunder i Norden och norra Europa. De största elkunderna är industrier och energiföretag. Vattenfalls huvudprodukter är el och värme. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/13/20040809BIT21380/wkr0001.pdf