VBG Group AB (publ) publicerar årsredovisning för 2019 - Rättelse

VBG Group publicerar årsredovisning inklusive hållbarhetsrapport för 2019. Rättelse: Hänvisning till MAR i tidigare publicering av årsredovisning 2020-03-30 var felaktig.

Åreredovisningen finns från och med idag tillgänglig på svenska på bolagets webbplats vbggroup.com. Den tryckta svenska årsredovisningen kan beställas hos bolaget från den 8 april.

Den engelska versionen kommer att finnas tillgänglig på webbplatsen den 6 maj och i tryckt form den 12 maj.

Vänersborg i mars 2020
VBG Group AB (publ)

VBG Group AB (publ), domiciled in Vänersborg, is the Parent company of an international engineering Group with wholly owned companies in Europe, North America, Brazil, South Africa Australia, India and China. The Group’s operations are divided into three divisions – Truck & Trailer Equipment, Mobile Climate Control and Ringfeder Power Transmission – with products that are marketed under strong, well-known brands. VBG Group AB’s Series B share was introduced on the stock exchange in 1987 and is listed today on the Nasdaq Stockholm Mid Cap list.

The information was submitted for publication, on 31st of March 2020.