VCW ger alla möjligheten att ställa frågor till börsbolag - på ledningsnivå

Report this content

VCW ger alla möjligheten att ställa frågor till börsbolag - på ledningsnivå Den 5 maj arrangerar VCW.se, en av Nordens ledande aktiesajter, VCW- träffen, vårens heldag för sina läsare och debattörer, på Scandic Slussen i Stockhom. Deltagande företag på VCW-träffen är: Telelogic, ProAct, Dimension, TeleTrade, Dynarc, DRAX samt InfiniCom med ledande befattningshavare som presenterar verksamheten. Livesändning för första gången! Unikt för denna träff är att även alla de som inte har möjlighet att närvara fysiskt kommer att kunna följa evenemanget och ställa frågor - i realtid - direkt via sin dator på www.vcw.se . ¨Eftersom många av VCWs användare är mycket aktiva på börsen är det naturligt att anordna återkommande VCW-träffar där speciellt inbjudna börsföretag får tillfälle att presentera sig och svara på frågor. Nu lägger vi till ännu en dimension genom att, för första gången, direktsända VCW-träffen över Internet¨, säger Anders Karlsson VD VCW. För mer information kontakta: Anders Karlsson VCW Internet Services AB, tel 070-6066900 VCW Internet Services AB är ett helägt dotterbolag till TeleTrade Financial Services AB (publ). VCW driver Sveriges största Börsinformationsportal www.vcw.se. TeleTrade-aktien är noterad på O- listan på Stockholmsbörsen. I TeleTrade-koncernen ingår även en av Sveriges största Internetmäklare, TeleTrade Solutions, och Sveriges största försäkringsmäklare för privatpersoner Försäkringsmäklaren TeleTrade Försäkring. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/04/27/20010427BIT00690/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/04/27/20010427BIT00690/bit0002.pdf