VCW lanserar Internet-tjänster i Norge

Report this content

VCW lanserar Internet-tjänster i Norge VCW lanserar sina finansiella Internettjänster i Norge ( http://www.vcworld.com ). Lanseringen startade den 18 augusti med en månads kampanj. I samband med detta har VCW slutit avtal med försäljningsbolaget WebAd AS. WebAD AS kommer att sälja VCW annonsutrymme i Norge. Då VCW nu har färdigutvecklat sitt koncept i Sverige, börjar VCW sin utomlandsetablering med Norge som första land. Lanseringen kommer att pågå i en månad med starten den 18 augusti. VCW har i samband med detta slutit avtal med Norges ledande säljbolag för Internetreklam WebAd AS. WebAd har de flesta norska finansiella siterna i sitt sortiment vilket är viktigt för att VCW skall kunna säljas tillsammans med dessa i finansiella annonspaket. Venture Capital World är ett renodlat Internetbolag inom börs och finans. Bolaget är publikt med ca 750 aktieägare. Aktien är noterad på den s k Göteborgslistan. Kontaktpersoner: Mikael Stenhamn, VD, VCW AB (publ) +46 (0)708-85 95 80