Ve Interactive lanserar VePanel - Framtidens Onsite Engagement

VePanel är en ny revolutionerande metod för hur e-handlare kan kommunicera med kunder på sin hemsida. Produkten som lanseras av Ve Interactive, ett av UK’s ledande tech-bolag, går helt ifrån traditionella overlays. Detta leder oss till en mer intuitiv lösning för e-handlaren med målet att maximera interaktionen med nya och existerande kunder.

VePanel kombinerar Ve Interactive’s prisbelönta appar för onsite re-engagement – VeAssist, VePrompt och VeContact Proactive. Produktrekommendationer, riktade budskap och sparade varukorgar är funktioner som tidigare krävt flera olika gränssnitt, nu finns en helhetslösning på marknaden som är fullt integrerad med din webbshop.

VePanel ger genom sin beteendeinriktade metod en sofistikerad och en mer anpassad upplevelse för användaren. Från konceptet med övergivna varukorgar går verktyget till en enhetlig lösning som drivs av dina kunders behov, vilket stämmer överens med kundernas krav på framtidens e-handel.

”Vi har blivit överväldigade av all positiv feedback från kunder och partners som varit involverade i beta-testerna, och vi är nu mycket glada att kunna lansera VePanel för den breda marknaden. Vi är väldigt förväntansfulla över våra kommande planer för VePanel, vars funktionalitet kommer att utökas framöver. Vi ser fram emot att se hur den kommer att hjälpa e-handlare till att förbättra onlineupplevelsen för sina kunder”, säger David J. Brown, CEO och co-founder av Ve Interactive.

Om Ve Interactive

Ve Interactive är ett flerfaldigt prisbelönt globalt tech-företag inom digital annonsering och konverteringsoptimering. De har sedan starten 2009 haft målsättningen att vara den drivande kraften inom e-handel och utvecklingen av den digitala kundupplevelsen.

Bolagets datadrivna plattform integrerar programmatic marketing, retargeting & remarketing, vilket ger kunden möjlighet att aktivt driva trafik, öka antalet konverteringar & maximera lönsamheten online.

Ve är idag en internationell koncern som levererar lösningar till över 10 000 kunder på 30 olika språk. Huvudkontoret ligger i London, och företaget har 34 kontor världen över.

Snabbfakta

Ve Interactive lanserar VePanel - framtidens onsite engagement. VePanel är en ny revolutionerande metod för hur e-handlare kan kommunicera med sina kunder på sajten.

David J. Brown, CEO och co-founder av Ve Interactive.