Nya kunder hos Vendemore

Report this content

Vendemore, ett snabbväxande bolag som arbetar med IP-baserad displayannonsering för B2B-företag avslutar året med att dra in flera nya prestigefyllda kunder. I kundlistan återfinns en stor andel av de 20 största mjukvarubolagen i världen och de svenska bolagen QlikTech, Readsoft, Lawson, IFS.

Trots en orolig världsekonomi och en konjunkturkänslig annonsbransch, går Vendemore mot ett rekordår. Bolaget skriver nästan ett nytt kundavtal per dag och kommer att dubbla sin omsättning från 2010. Personalstyrkan har redan fördubblats under året.

-          Speciellt roligt är det att vi har fått förtroendet av både stora internationella bolag och småföretagare som aldrig tidigare har annonserat. Jag tror att vår styrka ligger i vår IP-baserade displayannonsering som ger företag möjligheten att annonsera väldigt nischat och därmed även kostnadseffektivt. säger Vendemores grundare och VD Christopher Engman.

IP-baserad displayannonsering ger företaget möjligheten att rikta sin annonsering och ge relevant information till den som surfar på nätet, baserat på vilket företag personen arbetar för, företagets storlek och var i landet de sitter. Det gör att även mindre bolag som enbart vill annonsera lokalt eller för en nischad bransch nu kan göra det trots begränsad annonsbudget.

Vendemore är världsledande på IP-baserad displayannonsering. De har kunder och verksamhet i Sverige och i övriga nordiska länder, fortsatt expansion är planerad till England och Tyskland. I Sverige har Vendemore 180 kunder.

För mer information, vänligen kontakta Christopher Engman på telefon 073-5101974

eller mejl christopher.engman@vendemore.com.

Om Vendemore

Vendemore är ett entreprenörsdrivet och snabbväxande bolag som är marknadsledande inom online B2B marknadsföring. Vendemore grundades 2007 av Christopher Engman och erbjuder en helhetslösning för Pipeline Management.

Via riktad annonsering gentemot besökarna till våra kunders webbsidor hjälper vi dem att bearbeta nya och befintliga kunder. Vendemore är marknadsledande i Norden och har som mål att vara den ledande aktören och driva fram utvecklingen internationellt.

Taggar: