Inbjudan till presentation av resultatet för tredje kvartalet 2021

Nordic Entertainment Group (NENT Group) offentliggör resultatet för tredje kvartalet 2021, tisdagen den 26 oktober kl. 07:30 CET.

Telekonferens och webbsändning
En telefonkonferens och webbsändning hålls den 26 oktober klockan 09:00 CET, ledd av Anders Jensen, VD och koncernchef; Gabriel Catrina, finanschef; samt Matthew Hooper, Chief Corporate Affairs Officer. Presentationen kommer att webbsändas på länk: https://edge.media-server.com/mmc/p/2ufnxsd6

Samtalsinformation
Använd följande telefonnummer för att delta:

Sverige: +46 (0) 8 50 69 21 80
Storbritannien: +44 (0) 207 192 8000
USA: +1 63 15 10 74 95

Kod till telefonkonferensen: 3256716 (“Confirmation Code”).

Nordic Entertainment Group AB (publ) (NENT Group)s streamingtjänst Viaplay finns i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Island, Estland, Lettland, Litauen och Polen. Viaplay lanseras i USA under 2021 och i Nederländerna och Storbritannien under 2022, med lansering i Kanada, Tyskland, Österrike och Schweiz till slutet av 2023. Vi driver streamingtjänster, TV-kanaler, radiostationer och produktionsbolag där vårt syfte är att förmedla berättelser, beröra människor och vidga perspektiv. Med huvudkontor i Stockholm och ett globalt perspektiv, är NENT Group noterat på Nasdaq Stockholm (‘NENT B’).

press@nentgroup.com (eller Nicholas Smith, Senior Communications Manager: +46 73 699 1700)
investors@nentgroup.com (eller Matthew Hooper, Chief Corporate Affairs Officer: +44 7768 440 414)

För att läsa mer om NENT Group och dataskydd, klicka här