Välkommen till NENT Groups kapitalmarknadsdag den 10 november

Nordic Entertainment Group (NENT Group), Nordens ledande streamingföretag, har nöjet att bjuda in investerare, analytiker och journalister till en kapitalmarknadsdag som hålls virtuellt den 10 november. Eventet börjar 14:00 CET och förväntas avslutas senast 17:00 CET.

Syftet med kapitalmarknadsdagen är att presentera NENT Groups strategi och vision, bolagets unika streamingposition samt den betydande potential för värdeskapande som återfinns i Norden såväl som internationellt.

Talarlistan utgörs av Anders Jensen (VD och koncernchef), Gabriel Catrina (CFO & Head of Strategy & M&A), Filippa Wallestam (Chief Content Officer) och Kaj af Kleen (Chief Technology & Product Officer). Ett fullständigt program publiceras inom kort på eventsidan nedan.

När: 14:00-17:00 CET den 10 november
Var: Digitalt via eventsidan

Deltagare registrerar sig med hjälp av eventsidan ovan. Registreringen är öppen från idag till slutet av eventet.

press@nentgroup.com (eller Nicholas Smith, Acting Head of External Communications; +46 73 699 26 95)