Snabbare ROI på content management-investeringar med Vignette Jumpstart

SNABBARE ROI På CONTENT MANAGEMENT-INVESTERINGAR MED VIGNETTE JUMPSTART Nytt program kombinerar Vignette V6 med konsult- och utbildningstjänster för att snabbare gå från idé till lönsamt webbprojekt STOCKHOLM - 19 april, 2002 - Vignette Corp. (Nasdaq: VIGN), världens ledande leverantör av content management-lösningar, lanserar nu Vignette Jumpstart - ett program för att snabbare komma igång med portaler och siter som baseras på Vignettes lösningar. Jumpstart kombinerar Vignettes V6-lösningar med konsult- och utbildningstjänster från Vignette Professional Services (VPS), tjänster som bygger på kunskaper och erfarenheter från andra framgångsrika och effektiva installationer av Vignettes lösningar. "Jumpstart-erbjudandet är en direkt konsekvens av att många av våra kunder har efterfrågat hjälp att nå lägre ägandekostnad för sina content management-projekt", säger Thomas E. Hogan, vd på Vignette. "Med Jumpstart kan vi hjälpa våra kunder att ha sina Vignette-lösningar igång inom 90 dagar genom att vi erbjuder out-of-the-box-lösningar i kombination med VPS strategiska och taktiska expertis." De produkter som ingår i Jumpstart-erbjudandet är Vignette® V6 Standard Edition och Vignette® V6 Multisite Content Manager. Vignette® V6 lanserades i september 2002 och kombinerar möjligheter till hantering, personalisering, integration och analys av innehåll i ett enda verktyg på ett sätt som är revolutionerande på marknaden för Internetapplikationer. V6 ger kunderna skalbarhet, pålitlighet, enkelhet och säkerhet samtidigt som den stödjer standardplattformar och integrerar sömlöst med de flesta affärssystem. Mer information om Vignette Professional Services finns på http://www.vignette.com/services/ För ytterligare information, vänligen kontakta: Frank Verweij, Vignette Northern Europe Telefon: +31655133148 E-post: frank.verweij@vignette.com Om Vignette Vignette är den ledande leverantören av content management-applikationer och bland kunderna märks företag som SAS, Aftonbladet, SJ, Volvo, Daimler-Chrysler, Wall Street Journal och United Airlines. Genom att kombinera content management-lösningar med integrations- och analysapplikationer ges Vignettes kunder möjlighet att leverera personaliserad information där det behövs, integrera online- och affärssystem samt tillhandahålla realtidsanalyser av kundupplevelsen. Vignette har fler än 1300 storföretag som kunder och huvudkontoret finns i Austin, Texas. Vignette har även kontor i Europa, Asien, Australien samt Nord- Syd och Centralamerika. www.vignette.com. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/19/20020419BIT00460/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/19/20020419BIT00460/wkr0002.pdf