Viking Supply Ships AB informerar om nytt rapportdatum för delårsrapporten januari – juni 2018

9 augusti 2018

I pressmeddelande den 7 augusti informerades om att Viking Supply Ships AB beslutat att senarelägga delårsrapporten för januari – juni 2018.

Delårsrapporten kommer att offentliggöras under dagen imorgon den 10 augusti.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Morten G. Aggvin, Interim CFO, tel. +47 41 04 71 25, e-mail mga@vikingsupply.com

Viking Supply Ships AB (publ) är moderbolag I en svensk rederikoncern med säte i Göteborg. Koncernen bedriver verksamhet i fyra segment: Anchor Handling Tug Supply Ships (AHTS), Platform Supply Vessels (PSV), Services och Ship Management. Verksamheten är fokuserad på offshore och isbrytning främst inom arktiska och subarktiska områden. Koncernen har ca 400 anställda och omsättningen för 2017 uppgick till 331 MSEK. Bolagets B-aktie är noterad på NASDAQ Stockholm, segment Small Cap. För ytterligare information, vänligen besök: www.vikingsupply.com