Viking Supply Ships AB informerar om nytt rapportdatum för delårsrapporten januari – juni 2019

9 augusti 2019

Viking Supply Ships AB har beslutat att tidigarelägga delårsrapporten för januari – juni 2019. Rapporten var enligt den finansiella kalendern planerad att avges den 15 augusti 2019.

Delårsrapporten kommer att offentliggöras den 14 augusti 2019 kl 08:30.

För hela den finansiella kalendern, vänligen se: http://www.vikingsupply.com/investorrelations.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Morten G. Aggvin, Interim CFO, tel. +47 41 04 71 25, e-mail mga@vikingsupply.com

Viking Supply Ships AB är ett världsledande bolag inom offshore- och isbrytartjänster, med verksamhet huvudsakligen i de arktiska och sub-arktiska områdena. Bolaget utför även verksamheten och hanteringen av de fem isbrytare som ägs av den svenska staten (Sjöfartsverket). Bolagets B-aktie är noterad på NASDAQ Stockholm, segment Small Cap. www.vikingsupply.com.