Utnämnande av Verkställande Direktör

Utnämnande av Verkställande Direktör Viking Telecom AB tillkännagav idag att styrelsen utsett Rickard von Horn till verkställande direktör med tillträde från årskiftet 2004. Rickard von Horn har varit tillförordnad VD sedan 1 juni 2003. Viking Telecom (publ.) koncernen utvecklar och marknadsför accessprodukter för befintliga och framtida kommunikationsnät inom affärsområdena Telecom och Microwave. Bolaget har sitt säte i Göteborg och aktiva dotterbolag i Sverige och Hong Kong samt ett hälftenägt samriskbolag i Norge. Bolaget är noterat på OM Stockholmsbörsens O- lista, under listnamnet VIKT. För mer information -- www.viking-telecom.com. För ytterligare information kontakta: Rickard von Horn VD Viking Telecom AB Mobil: 0707-20 46 60 E-post: rvh@viking-telecom.com Viking Telecom AB. Askims Verkstadsväg 4. 436 45 Askim. Tel 031-720 69 00. Fax 031-28 69 78. Epost: info@viking-telecom.com Internet: www.viking-telecom.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/09/20040109BIT00570/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/09/20040109BIT00570/wkr0002.pdf