Börsstopp - pågående förhandlingar om större strukturaffär

Börsstopp - pågående förhandlingar om större strukturaffär Vision Park Entertainment AB (publ), noterat på OM Stockholmsbörsens O- lista, har börsstoppats på grund av pågående förhandlingar om större strukturaffär. Ytterligare information kommer att lämnas under måndagen den 3 september. Styrelsen Vision Park Vision Park är ett av Nordens ledande bolag inom digital underhållning, inom områdena spel, video, online, TV-underhållning och digital utbildning. Vision Park har egen utveckling på fyra platser i Norden. Bolaget förlägger dessutom produkter från externa utvecklingsbolag och internationella publishers. Sälj- och marknadsbolag finns i Oslo, Stockholm, Köpenhamn och Helsingfors. Bolaget är noterat på Stockholmsbörsens O-aktielista och sysselsätter idag cirka 110 personer. www.visionpark.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/28/20010828BIT00790/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/28/20010828BIT00790/bit0002.pdf