Johan Lidby Vinhandel väljer Visma

Visma Software har tecknat ett avtal med Johan Lidby Vinhandel AB om affärssystemet Visma Business. Detta innebär att Vismas partner, Westerling & Holm Consulting, förstärker sin marknadsledande position med sin branschanpassning av affärssystem i vin- och spritleverantörssegmentet.

– Vi valde Visma Business och Westerling & Holm för en enkel, smart och branschanpassad lösning. Då Westerling & Holm har jobbat tillsammans med många i vår bransch och dessutom kunde drifta lösningen hos sig föll sig valet naturligt, säger Carina Fredriksson, ekonomichef hos Johan Lidby Vinhandel AB.

För mer information, kontakta:
Björn Mattsson, vd för Visma Software AB på 0707-25 52 22, bjorn.mattsson@visma.se
Carina Fredriksson, ekonomichef hos Johan Lidby Vinhandel AB, 08-792 03 50 carina@johanlidbyvinhandel.se

Johan Lidby Vinhandel AB
startades 1999 som ett enmansbolag och har i dag 12 personer som arbetar aktivt mot både Systembolaget och restauranger. Sortimentet omfattar cirka 150 olika vin- och spritsorter, bland annat Jean-Marc Brocard Chablis och Delamain Cognac. Läs mer på www.johanlidbyvinhandel.se

Taggar: