Nominera din byrå till Visma Accounting Awards

Varje år delas priset Visma Accounting Awards ut till två redovisningsbyråer som Visma Spcs ser ligger i framkant, priserna delas ut under Ekonomi & Företagsmässan den 27 september.

– Högsäsongen lider mot sitt slut och vi vill hylla alla redovisningsbyråer som har kämpat för att ro sina kunduppdrag i land. Byråerna spelar en viktig roll när det kommer till att hjälpa Sveriges företagare att utvecklas och nå sina mål. Vilket är en förutsättning för framtida tillväxt och fler nya arbetstillfällen i Sverige. Vi vill även lyfta de byråer som bygger arbetsplatser med en fantastisk kultur och stöttar sina medarbetare i att nå sin fulla potential, säger Simo Panas, Business Owner Byrå på Visma Spcs.

Mellan 16 juni och 9 september kan man nominera byråer i följande kategorier:

Kundernas pris

Är du kund till Sveriges bästa redovisningsbyrå? Får du och ditt företag den hjälp och rådgivning som behövs för att nå dina drömmar? Uppmärksamma då din byrå genom att nominera den till Kundernas pris.

Medarbetarnas pris

Arbetar du på Sveriges bästa redovisningsbyrå? Kännetecknas din arbetsplats av utveckling, omtanke, inkludering och arbetsglädje? Nominera då din arbetsplats till Medarbetarnas pris.

Nominera din byrå här: Visma Accounting Awards 2023

Jury 2023:

Charlotte von Sydow, vd, Visma Spcs

Kajsa Lüning, HR Manager, Visma Spcs

Linda Olsson, Försäljning och marknadschef, Visma Spcs

Boo Gunnarson, Företagarexpert, Visma Spcs

Simo Panas, Business Owner Byrå, Visma Spcs

Vid frågor, kontakta gärna:

Simo Panas, Business Ownder Byrå, Visma Spcs, 073-633 11 77, simo.panas@visma.com

Malin Fredriksson, pr-ansvarig Visma Spcs, 073-313 43 88, malin.fredriksson@visma.com

Om Visma Accounting Awards

Priset instiftades 2018 av Visma Spcs för att uppmuntra och uppmärksamma byråer som ligger i framkant i arbetet med sina kunder och företagskultur. 9 september är sista dagen för nominering. Priset består av en workshop/seminarium med Visma Spcs branschexpert Jan Söderqvist, till ett värde av 15 000 kr. Priset delas ut under Ekonomimässan den 27 september.

Taggar: