Nu öppnar nomineringarna till Visma Accounting Awards

Varje år delas priset Visma Accounting Awards ut till två redovisningsbyråer som Visma Spcs ser ligger i framkant, priserna delas ut under Ekonomimässan den 28 september.

– Vi delar ut dessa priser därför att vi vill uppmuntra och uppmärksamma hur viktigt det är med byråer som hjälper företagare att utvecklas och nå sina mål. Detta är en förutsättning för framtida tillväxt och fler nya arbetstillfällen i Sverige. Vi vill även lyfta de byråer som bygger arbetsplatser med en fantastisk kultur och stöttar sina medarbetare i att nå sin fulla potential, säger Simo Panas, Business Owner Byrå, på Visma Spcs.

Mellan 1 juni och 9 september kan man nominera byråer i följande kategorier:

Kundernas pris

Är du kund till Sveriges bästa redovisningsbyrå? Där du får hjälp och rådgivning för att nå dina drömmar? Uppmärksamma då din byrå genom att nominera den till Kundernas pris.

Medarbetarnas pris

Arbetar du på Sveriges bästa redovisningsbyrå? Kännetecknas din arbetsplats av utveckling, omtanke och arbetsglädje? Nominera då din arbetsplats till Medarbetarnas pris.

Nominera din byrå här: https://vismaspcs.se/redovisni...

Jury 2022:

Charlotte von Sydow, VD, Visma Spcs
Kajsa Lüning, HR Manager, Visma Spcs
LInda Olsson, Försäljningschef, Visma Spcs
Boo Gunnarson, Företagarexpert, Visma Spcs
Simo Panas, Business Owner Byrå, Visma Spcs

Om Visma Accounting Awards
Priset instiftades 2018 av Visma Spcs för att uppmuntra och uppmärksamma byråer som ligger i framkant i arbetet med sina kunder och företagskultur. 9 september är sista dagen för nominering. Priset består av en workshop/seminarium med Visma Spcs branschexpert Jan Söderqvist, till ett värde av 15 000 kr. Priset delas ut under Ekonomimässan den 28 september.

Taggar: