Visma inleder samarbete med Svenska Möten

Visma har inlett ett samarbete med Svenska Möten.
Samarbetet innebär att Vismas kunder nu får tillgång till en smidig bokningstjänst till förmånliga villkor.

– Vi tror att Svenska Mötens bokningstjänst för konferens och möten kommer att underlätta mycket för våra kunder. I stället för att lägga mycket tid på att leta efter rätt konferenslokaler kommer Svenska Möten att hjälpa till att hitta rätt lokal.
Våra kunder kan i stället fokusera på innehållet i sin konferens snarare än placeringen, säger Rickard Lindqvist, leverantörsansvarig på Visma Advantage.

En bokningstjänst som förenklar
Svenska Möten bokar många typer av mötesplatser, både storstadsanläggningar, herrgårdar och slott med kreativa mötesmiljöer, samt hjälper till med arrangemang, tips och råd för ett bättre möte. Samtliga Svenska Mötens anläggningar har passerat deras unika klassificeringssystem och är antingen Svanen-märkta eller medlemmar i Svanens nätverk.

­– Vi är glada att Visma Advantage valt Svenska Möten som samarbetspartner. Vi ser stora möjligheter i att utveckla samarbetet med Visma och hjälpa deras kunder att boka och effektivisera sina möten och konferenser, säger Johan Fägerblad, vd Svenska Möten.

Rabatt på konferens- och mötesbokning
Den stora mängden kunder hos Visma Advantage gör det möjligt att förhandla fram ett avtal som innebär att deras kunder får samma rabatter och villkor som endast större företagskunder hos Svenska Möten får tillgång till. Kunder hos Visma Advantage får nu tillgång till en smidig mötesbokningstjänst till förmånliga priser.

Inköpsavtal för företag
Visma Advantage samförhandlar i dag inköpsavtal för 15 000 små och medelstora företag. De erbjuder sina kunder inköpsavtal inom ett 50-tal områden, bland annat inom konferens och möten.

Rickard Lindqvist, leverantörsansvarig, Visma Advantage, 08-534 817 74

Taggar: