Visma rekryterar nya partners

Visma Software har tecknat avtal med fyra nya partners: Steam Consulting, Advance, Westbahr och exSitec. Detta är en del i Visma Softwares uttalade partnersatsning och kommer att innebära ett tillskott i både kompetens- och kundområden för Visma Software och partners.

– De är hungriga, de har kompetensen inom affärssystem men också i kringprodukter som är viktiga för oss och de finns runtom i landet, säger Björn Mattsson, VD på Visma Software. De är precis sådana partners som vi vill ha med oss i vår framgång.

För mer information, kontakta
Carola Lissel, vvd/försäljningsdirektör Visma Software, 0704-26 61 16, carola.lissel@visma.com
Folke Björkstrand, vd Steam Consulting, 0768-07 07 67, folke.bjorkstrand@steam.se
Ulf Eliasson, sälj- och marknadschef Advance AB, 0733-41 18 13, ulf.eliasson@advance.se